way back when

Hedge and I at one of our fave spots in NY, Beatrice Inn Satt og så gjennom bildene av mæ sjæl på facer'n. Alle liker vel å se seg selv i blant, man går jo tross alt ikke rundt og ser på seg selv hele dagen, men alle andre. I alle fall, tilbake til poenget, fant dette bildet av de glade dager, og ville dele det med dere. Hedge og meg som tar en hvil etter en vill svingom på dansegulvet. Hvorfor er ikke Oslo New York? Kan noen gi meg et svar jeg kan godta på akkurat det? I was looking through the pics of none other than me on facebook. I guess everybody likes to look at themselves now and again, after all it's not like you go around looking at yourself all day, but you look at everybody else. Anyways, back to the point, I found this pic from the good old days, and wanted to share it with you. Hedge and I catching a breath after a spin on the dancefloor. Why isn't Oslo New York? Can somebody give me an answer to that which I'll actually accept? Update: I really hope everybode else have looked at their own pics on facebook as well. Otherwise I be tha biggest geek evah

2 comments:

  1. Aah! Those were the days Ellie! Vi var sommerbrune, på et kult utested i NY, vi kunne gå kleine bort til Murrays bagle for å spise dagen derpå og vi kunne shoppe på Urban etterpå! Jeg vil tilbake!

    ReplyDelete
  2. ah, min kjære, jeg veeeeeeeeeet

    ReplyDelete