white summer

tank tee fra VPL @ lagarconne, skjørt fra Vanessa Bruno Athé @ lagarconne, sko LD Tuttle @ lagarconne og studded denim jacket @ urbanoutfitters Det er vanskelig å ikke drømme om sommeren når en ligger tett i nesen på sofaen og ser ut på skinnende sol. Det er innmari lett å fornekte seg de gazillioner tonn av snø som er rett utenfor vinduet og som må smelte før noen av mine sommerantrekk kan tas i bruk. Jeg har allerede begynt å tenke på sommergarderoben. Den skal være enkel, vi snakker hvitt og denim i høyeste grad. Kjenner jeg meg selv rett kommer min foreløpige sommer-liste til å inneholde mer, men ja ja, den tid den sorg. Eventuelt glede litt alt ettersom. It's hard not to dream of summer when you're on the couch with a runny nose and watching the sun shine outside your window. It is quite easy denying the trillion tons of snow that are also right outside and that has to melt before any of my summer outfits can come to use. I have already started thinking about my summer wardrobe. It wil be simple, white and denim. If I know myself though, I am pretty sure that my list for summer will contain lots more, but oh well, I'll deal with that then. It will anyways be a pleasure.

No comments:

Post a Comment