the suspense is killing me

PS1 satchel Proenza Schouler/ suspender skirt Seneca Rising @ oak/heels Charlotte Olympia Har noen av dere blitt lurt i dag eller? Jeg ble, seff føler jeg at jeg kan si, lurt. Det var Marlene som dro den, og det burde jeg vel egentlig skjønt i og med at hennes nivå for empati er såpass lavt og nivå for å være sneaky er såpass høyt. Jeg planlegger hevn (jeg sier det i alle fall, men hva som kommer ut av det gjenstår å se). Våren er her i alle fall, så særlig affektert av luring blir jeg ikke. Er i lykkerus. Dette ville jeg hatt på meg hvis været var enda varmere. Anyone gotten fooled today? I, of course I think I should say, got fooled. Marlene was behind the prank, and I guess I should have known since her empathy level is rather low and her sneaky level is rather high. I am planning revenge (at least I say I am, what comes of it is another thing). Spring is here, so I don't really get that affected by the pranking. I am in heaven, and this is what I would have worn if it was a bit warmer

No comments:

Post a Comment