elizabeth & james shoes

shopbop Åkej, hvor himla herlig er ikke livet? Gjett hvor jeg befinner meg nå? Ute i solen. Gjett hva jeg har på meg? Bikini! Fy fader, dra meg baklengs inn i fuglekassa. Jeg sa til himmelen og den som skulle være der oppe at jeg tiltet hvis jeg ikke fikk brunet litt, og hurra, de hørte meg. Enda bedre nyheter; Elizabeth & James har lansert sko-kolleksjon. Jeg vil ha de over, å som jeg liker. Forresten har H&M et lignende par, prøvde de i går, men de var intet mindre enn et helvete å ha på. Men dere kan prøve dere? Ok, how great is life? Guess where I am right now? Outside in the sun. Guess what I'm wearing? A bikini! God damn, it be good. I told heaven and the dude or dudette up there that I would freak if I did not get to tan a bit, and hurrah, they listened. Even better news; Elizabeth & James has launched shoes to their brand. I want the ones above. BTW, H&M's got a pair quite like them, tried them on yesterday, but they were kind of like walking with hell on your feet. But you can give it a go?

No comments:

Post a Comment