snakeskin

Snakeskin skirt from MAJE at net-a-porter Ok. Jeg sliter litt med det her. Dere som leser dette og kjenner meg, vet at jeg dævver av slanger. Jeg syns ikke de er litt morsomme engang. Hvis jeg leser i avisen og blar over på en side hvor det av en eller annen uforståelig grunn er en slange, hyler jeg, kaster fra meg avisen og går resten av dagen rundt i angst mens jeg forbanner fotografen som tok det dumme bildet. Og nå er slangeskinn på full fart inn i trendbildet. Tut tut, her kommer jeg, sier slangeskinnet, og pryder vesker, skjørt, tights og så videre. For min del syns jeg det er himla kult på vesker. De har en clutch på Gina Tricot som jeg funderer på å anskaffe meg. Bare kjipern hvis jeg blir dritstressa hver gang jeg skal hente den ut fra skapet fordi jeg tror det er en ekte jævel. Ok. I struggle with this. Those of you who read this and know me, knows that snakes make me want to die. They frighten me to the core. If I'm reading the newspaper and turn over a page where a snake for some reason is pictured, I scream, throw the newspaper away and walk around in anxiety the rest of the day while I curse the photographer. And now snakeskin is on its way onto the trendmap. Here I come, says the snakeskin, and is seen on purses, skirts, tights and so on. I think it's cool on bags. They have a clutch at Gina Tricot which I am thinking about buying. It just sucks if I get stressed out everytime I go to take it out of the closet because I think there's a real mo-fo in there.

No comments:

Post a Comment