summer lovin'

Tee from Rodebjer, shorts from Elizabeth & James, Chloé and Anna Sui/net-a-porter/rodebjer Etter inspo fra Benedicte og hennes snakk om Gina-shortsen/Chloé-shortsen tenkte jeg å vise frem noen av mine favoritter. I sommer er det vel nærmest like greit å drite en lang marsj i skjørtet (noe jeg syns er himla vanskelig) og putte på deg en shorts i stedet. Jo kortere jo bedre, ifølge, vel, meg. Disse tre er mine favoritter, elsker kanten på Chloé-shortsen, paljettene på Anna Sui-en og fargene i den batikk-inspirerte Elizabeth & James'en. Og dere, jeg dævver av tee'en fra Rodebjer. Den er så fiiiiin. Noen som har sett den i butikk noen sted? Got inspired by Benedicte (link above) and her talk about the Gina-shorts (posted yesterday) and Chloé-shorts, and thought I 'd show you some of my faves. This summer you can literally just say eff you to the skirt (which I find quite hard) and get your shorts on. The shorter, the better,as stated by, well, me. These are my three faves, I love the waistline on the Chloé-shorts, the sequins on the Anna Sui one, and the colours in the Elizabeth & James one. And guys, the tee from Rodebjer; I die. I looooove it. Anyone seen it in stores somewhere?

2 comments:

  1. nei:( det nærmeste jeg kommer er den her, med åpne øyne da:
    http://avanna.blogg.se/
    (gå lengre ned så ser du)

    vet du forresten hva den koster?føler jeg spammer bloggen din:p

    ReplyDelete
  2. love the cream shorts..very cute

    ReplyDelete