classics

Nå har jeg ikke vist meg hele uken gitt. Har havnet litt i en boble nå, og boblen inneholder lite annet enn the US of A. Sweeeeeeeeeeeeeeeet. Nå skal jeg i vei på trening, siden en liten tur H&M for innkjøp av manne-tee og så rett hjem. Pakking står på kveldens to-do-list. En sykt kjedelig to-do-list, ikke fan av verken pakking eller oppakking. Akk og ve, det er så tråkig. I haven't flashed you guys all week. I'm in a bit of a bubble, and the bubble contains not much else than the US of A. Sweeeeeeeeeeeeet. About to go to the gym, then I'm off for a little trip to H&M to puchase a man-tee and then it's straight home. Packing is on the to-do-list for the evening. Insanely boring to-do-list ain't it, not a fan of packing up or down, or whatever it's called.

2 comments:

  1. Kult bilde, og kult antrekk!
    Hehe, du må kose deg med pakkinga da! Jeg også skal pakke i kveld, er ikke så stor fan av pakking jeg heller..

    ReplyDelete
  2. Elsker antrekket! Perfekt =)

    ReplyDelete