i'm on a boat

Nei det er jeg ikke. Skulle ikke ønske det akkurat nå heller, det regner jo ned bikkjer utenfor vinduet mitt. Fikk heldigvis tænna litt idag, og har til og med trent. Jippi. Første gang i sommer. Men ikke siste! Eller eh. Hadde dette på meg igår på jobb. Ja jeg elsker ikat- og andre lignende print. Himla bra miks av etnisk og mer grafiske former i sånne prints. Ingenting jeg ikke liker ved det. Sort/hvitt ruler også sjappa. No, I'm not. I don't really wish I was right now either, it's raining cats and dogs outside. Luckily I got some time in the sun today, I've even been to the gym. Yay. First time this summer. But not the last! Or, eh. Wore this to work yesterday. Yes I love ikat- and similar-looking prints. I love the mix of ethnic and more graphic shapes that you get in these prints. Nothing I don't like about it. Black and white rules too BTW.

No comments:

Post a Comment