like hi guys!

your wish is my command! titt titt, her er jeg! Crop top, Levi's secondhand cut-offs (med zipper på siden, heftig!) og beloved scrunchie. Jeg er tilbake! Tilbake fra himmelen, fordi det er der jeg har vært. Ah, Amerika. Fint lite som er like fint. Fra og med nuh skal jeg pøse på med festlige historier, kule bilder og masse mer. Har gode ting å dele med dere. Her er jeg i San Diego, bak en palme av et slag. Se på scrunchien min, er den ikke fin? Jeg elsket scrunchier som barn, og hadde faktisk en hårbøyle som var en gedigen scrunchie. Det gikk gjetord om den hårbøylen, så keeg var den. I'm back! Back from heaven, because that's where I've been. Ah, America. Nothing quite like it. Starting now I'm gonna drown you in fun stories, cool pics and lots more. I have so many good things to share with you guys. This is me in San Diego, behind a palm tree. Look at my scrunchie, ain't it pretty? I loved scrunchies as a kid, I actually had a headband that was a giant scrunchie. Stories were told about that scrunchie, yes, it was that cool.

5 comments:

  1. hahaha!! er det deg????????? LOL, jeg føler jeg digger det. du har blitt anonym internett kjendis!!!!!!! LILO 4 evah!!!

    ReplyDelete
  2. ja det er meg!!!!!! Jeg døde, døde, døde! Gud, mitt navn er nerd fra og med nå. Men hun er jo veldig fresh da. GAAAH!

    ReplyDelete
  3. haha!!! neida.. Jeg bare satt og så på x17online.com og så kom bare den videoen av lindsay opp, så bare så jeg på den og hørte DEG!!!
    hun er freeesh, men litt for skinny. likte henne bedre før.

    ReplyDelete
  4. way too skinny assa. Paparazziene sa hun er crazy, lol, fikk masse inside info. Hun har stått hylende utenfor Sam Ronsons hus bla. Lindsay da, kostbar is key!

    ReplyDelete
  5. haha! funny, inside information ass.. fant en video på x17 der hun står utenfor og driver og banker på og det tar DRIT lang tid før sam slipper henne inn. kleeeint ass.

    ReplyDelete