the jetplane left without my effing bag

Image and video hosting by TinyPic
brownsfashion
F**k. Jeg er nå i Frankrike, og nummer en; det regner her. Nummer to; flyselskapet har mistet bagasjen min. Nummer tre; jeg har ingenting, ikke linser en gang. Så jeg kommer til å tasse rundt som en idiot og gå inn i hver lyktestolpe jeg da ikke ser. Hurra.
Men er hos Marlene, og det er trivelig. Nå skal vi ut på byen, spise og ta noen glass vin. Skoene over skulle gjerne vært på mine føtter, men istedet er det et par våte Converse. Hvis de j*** ikke finner bagasjen min, tilter jeg. Da vender jeg sjappa opp ned og tråkker på de. Har nemlig mine syyyyke nye hæler fra By Malene Birger i bagen. Vær så snill, kryss fingrene for meg!
F**k. Have arrived in France, and one; it's raining. Two; the airline lost my luggage. Three; I have nothing, not even my contacts. But am with Marlene, which is very niiice. We're going out now for din-din and a few glasses of wine. I wish I had the boots above on my feet, in stead I have Converse. If those asses do not find my bag, I will flippin freak. My new insane heels from By Malene Birger was in there. Cross your fingers for me!

6 comments:

  1. ånei stakkars! Det er det verste som er! Håper de finner bagasjen snart!

    Likte den nye headeren btw :)

    ReplyDelete
  2. Fuuuck! Stakkars deg lillemor, men de finner den sikkert, krysser fingra! Håper du hadde barten i håndbagasjen :) Hils Malla!

    ReplyDelete
  3. shit mama, dett suger balls bokstavelig talt, håper ikke det skjer med meg i morra ass, da dreeeeeeeper jeg norwegian!!!!! og det er så typisk også! LYKKE TIL, fingrene er krysset, og kos deg masse i herlige france!

    ReplyDelete
  4. skal få bagen idag! Men franskmenn er franskmenn da. Re-tards er det ikke det de er? SOm Allen ville sagt i the Hangover. hehe

    ReplyDelete
  5. I think that these boots could brighten even the darkest of days. Fingers crossed for you!

    ReplyDelete