shorts over pants

Image and video hosting by TinyPic
Var på quiz i går kveld, endte med at vi hadde lapp-i-pannen-lek (har den leken et ordentlig navn?). Jeg klarte ikke skjønne hvem jeg var, til og med når jeg fikk hintet Christoffer. Har jeg en sønn som heter Christoffer, undret jeg. Klarte til slutt å komme frem til Jan Thomas, men det var neimen ikke lett. Sånn går det når man legger igjen hjernen et eller annet sted på landeveien. Liker veldig godt shorts over bukser, skaper mer tekstur i uttrykket enn med tights, og tekstur er man jo særlig begeistret for denne høsten. Har jeg hørt/sett/forstått. Brukte skinnshorts over skinnies, og jeg kan godt like det. Quiz-night last night, ended up having the sticky-note-on-the-forehead-game (does it have a real name?). Couldn't figure out who I was, even when people were throwing hints at me. Eventually realized I was Jan Thomas, but it wasn't easy. But I guess that's how the story goes when you decide not to bring your brain with you. Like the shorts over pants-look. It creates more texture than if you would do it with tights, and texture is all the rave this fall. I used leather shorts over skinnies, and I think it's a keeper.

1 comment:

  1. I'll always love Balmain. They're doing great stuff.

    ReplyDelete