lbd vs lwd by david koma

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                david koma

Var det noen andre som la merke til Beyoncés überkule lille sorte på EMA? Jeg hvinte litt innvending. Jeg dævva helt. Sånn kjole vil jeg ha på nyttårsaften. Designeren er David Koma som gikk ut fra St. Martin's i 2009. Stalket litt på karen og nå er dilemmaet, den lille sorte eller den lille hvite? Ikke dilemma som at jeg har råd til en kjole, de selger Komas kreasjoner på Brown's focous til en slikk og sykt mye, men som i hva vil jeg ha- en hvit eller sort kjole med detaljer new years.

Did anybody else notice Beyonce's über cool LBD at the EMA's? I squealed a bit inside. I died. I want a dress like that for new years. David Koma is the designer, he graduated from St. Martin's in 2009. I stalked the dude a bit, and my dilemma is, LBD or LWD? Not a dilemma as in me affording Koma's LBW or LWD, they sell them at Brown's focus for some dollars and a whole lot of pennies, but as in what do I want- a LBD or a LWD with insane detailing.

2 comments:

  1. ja takk, begge deler? haha næt. Men sort er alltid fint. Men en hvit kjole av skikkelig materiale med masse smykker - digg!

    ReplyDelete
  2. hei hei-- ja jeg syntes den var gjenkjennelig :) likte den andre til venstre veldig godt. ha en fin tirsdag

    ReplyDelete