friiiiihet

                                    Image and video hosting by TinyPic
                              
Jah! Jeg er ferdig med eksamen! Fri som fuglen! Ah. Nå skal jeg snart dra på finstasen og gå på ferdigmedeksamenfest. Det blir bra, håper det blir moro og. Tror det kreves lite innsats for at jeg har det gøy akkurat i dag. Kjøpt en vin og en cava, jeg har en følelse om at det blir en bra kveld. Ingen skal stoppe meg, det er fest til dagen igjen gryr. I morgen skal jeg gi dere tidenes ønskeliste til jul!

Yah! I'm done with my exams! Free as a bird! Ah. Gonna put on my fancy clothes and go to a donewiththeexamsparty. Gonna be good, I hope it's gonna be fun too. I don't think it takes much effort for me to have fun today. I bought a bottle of wine and cava, I gotta feeling that tonight's gonna be a good night. Nothing gonna stop me, the party's all night long. Tomorrow I'm gonna give you the best wishlist for x-mas!

This I wore to the mediaball a month ago, dress from By Malene Birger. They had ballons that the clowns use. I was entertained the whole night. Sooo fun. And yuh, I was Jessica Biel and my date J.T. Shweeeeeeet.

3 comments:

  1. åh så fryktelig delig!!! unner jeg deg skikkelig, du får drekka litt på for meg og, og ta noen beyonce moves!!!!! shake what your mama gave ya

    ReplyDelete
  2. Awesome! Congratulations! Have fun at the party! xoxoxo

    ReplyDelete
  3. det er like før toget skal gå

    GOD JUL :)

    ReplyDelete