hydre

Image and video hosting by TinyPic

Jeg fikk dette i posten her en dag. Takk! De fleste som kjenner meg vet at jeg er håpløs når det kommer til hår, jeg vet at det er der, men alle disse tingene, kurer, stylingting og glanssprayer fatter jeg liksom ikke noe av. Med andre ord, jeg trenger litt hjelp på den fronten. Har tidligere brukt Sebastian Light, som faktisk er fantastisk. Jeg har ekstremt flokete hår, og den hjelper. Derfor gleder jeg meg til å prøve Sebastian Hydre, håret mitt trenger helt sikkert fuktighet. Det liker i alle fall frisøren min å si. Men, sier ikke alle frisører det til alle kunder? Det er en teori jeg har, som jeg tror er sann.

I got this in the post the other day. Thanks! Those who know me know that I am kinda clueless when it comes to hair, I am aware it's there, but all the stuff, the stylingthings, sprays and what not I just don't get. Therefore I could use a bit of help in that department. I've used Sebastian Light, which is amazing. My hair is very fuzzy, and it helps. So it'll be good to try Sebastian Hydre, my hair could probably use some moisture. That's what my hairdresser tells me at least. But, don't all hairdresser say that to everyone? It's my theory, that I think is true.

No comments:

Post a Comment