kitty/bunny ears

Image and video hosting by TinyPic

Luen min! Jeg har ikke vist luen min! Ah. Jeg fant ut at det var like greit å skjule øynene mine. Ja, ser serr så ille ut. I morgen har jeg eksamen. Gosh. Like greit å bli ferdig med en, for da er det jo bare en igjen. Ah. Føler meg rusa på livet. Aner ikke hvorfor, livet er jo driiit kjedelig for tiden. Anywho, nå skal jeg kose meg med Keeping Up With The Kardashians The Wedding. Ah!


My hat! I haven't shown you my hat! Ah. I found out it was just as good to cover my eyes. Yuh, I look that bad right now. I have my exam tomorrow. Gosh. Then I'm done with one, which means only one left. Ah. I feel high on life. I dunno why, life is crap boring these days. Anywho, now I'm gonna watch Keeping Up With The Kardashians The Wedding. Ah!

2 comments: