low heels

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                olsenobsessive

M-K i lave hæler, som visstnok er den nye greia. Som alltid ser M-K bra ut. I alle fall i følge meg. Men, disse kitten heelsene, som noen designere brukte på catwalken til vår og sommerkolleksjonen 2010 er jeg ikke helt sikker på. Seff, det er komfortabelt, men. Ja, jeg er litt men.
God jul! Hadde dere en fin jul? Fikk dere det dere ønsket dere? Jeg håper det. Jeg er glad og fornøyd, fikk masse fint og det var en fin dag. Blant det fineste var ekstern blits, masse gavekort, digg pysj, julekuler (jeg er avhengig) og... tam tam tam... The Hangover! Ah, jeg er lykkelig.

M-K in low heels, which apparently is the new thing. As always M-K looks good. I think so. Buttt, these kitten heels that some designers showed at the catwalk for the spring and summer collection for 2010 I am not so sure about just yet. Yeah, it's comfy, but. Yuh, I'm a bit but.
Merry christmas! Did you have a lovely day? Get what you wanted? I hope so. I am happy, got lots of nice stuff and had a great day. Among the nicest things were a flash for my camera, gift cards, pyjamas, christmas chocolate balls (I'm obsessed) and... tam tam tam... The Hangover! Ah, I'm happy.

No comments:

Post a Comment