mka at nine premiere

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                olsenobsessive

Jah! Jul! I dag har jeg shoppet, for det meste julegaver men det ble no lite attåt kan du si. Til meg. Nam nam. Fader jeg er keen på fjærpels, sånn som Ashley har. Og hoffnarr-jakken til MK. Og ja takk, kan ta resten av det de har på seg og jeg i grunn. Også er det kaldt. Brr. Min mormor bor på Røros, og der er det serr 30 minusgrader.

Yah! Christmas! I've been shopping tiday, mostly presents but got a little somethin' somethin' for me too. Yuummss. Damn I WANT a feather fur, one like Ashley's got. And MK's court jester jacket. Yes please, I'll take the rest of what they're wearing too actually. And it is freezing. Brr. My grandma lives in Røros, and up there it's minus 30 degrees celsius.

No comments:

Post a Comment