this is sea world

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                see by chloe at lagarconne

Jeg er fan av havet. Første gang jeg var i Sea World var jeg vel rundt 7, og min verden var aldri igjen den samme. I sommer var jeg der igjen, og Shamu-show og delfin-nærvær fikk begeret til å renne over. Ja, jeg begynte å gråte( både fordi det er fantastisk og fordi det er trist at de ikke er i frihet). I mitt neste liv har jeg allerede bestemt, så fremt jeg får bestemme, at jeg skal bli en delfin. Mulig jeg er rar som har funnet ut det, men hei, jeg tenker en del og har aldri sagt at det jeg tenker er smart. For øvrig kan jeg nøye meg med å komme tilbake som Beyonces arvtager også.
Anywho, jeg har alltid være redd for haier, men himla fascinert av de svære skapningene. Jeg så haier i Sea World og. Og en dag i mitt liv, en dag skal jeg svømme med delfiner, og en annen dag skal jeg sitte trygt i en båt og se haier i sitt element. Det er to av drømmene mine.

Drømmer om denne genseren og, tilnærmet lik den perfekte grå collegegenseren.

I am a fan of the ocean. The first time I went to Sea World I was 7 or so, and my world was never again the same. This summer I went again, and Shamu-show and dolphin-presence was a bit too much. Yes, I started crying (both cuz it was flippin amazing and cuz it is so sad they're not in their natural habitat). In my next life I've already decided that I'm gonna be a dolphin. I may be weird and a bit off for figuring that out, but hey, I think a lot and I've never said that what I think is all that clever. I'll also settle with coming back as Beyonce's heir to the hotness/talent-throne. Anywho, I've always been afraid of sharks, but so fascinated by these creatures. I saw sharks in Sea World too. And one day in my life, one day I'm gonna swim with dolphins and another day i'm gonna be sitting safe in a boat and watch sharks in their element. That's two of my dreams.


Also dream of this sweater, which is basically the perfect grey sweat.

1 comment:

  1. haha, what a cute little sweatshirt
    (and i love the name of this post)

    --casey
    mcscloset.blogspot.com/

    ReplyDelete