black velvet

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                velvet tights Bik Bok, short knit Marc O'Polo, ring House of Harlow

Skole. Lyder det som musikk i dine ører? Næh, tenkte meg det. Ikke i mine heller. Men hei, skal det bli noe av meg må jeg vel. Sitter og titter på svenske Hollywood-fruer. Lættis de damene der ass. Digger hun som tar på seg leppestift hele tiden. Det er basically alt hun gjør virker det som. Lols.

School. Is it like music in your ears? Nah, didn't think so. But hey, if I'm gonna become anybody I guess I have to. Watching swedish Hollywood wives on the telly. Those ladies are hilarious. The one that puts on lipstick all the time gives me the LOLs. Putting on lipstick is basically all she does it seems.

8 comments:

  1. Digger house of harlow ringen din! Håper å finne en i NY!

    Nå har jeg printet ut den lange mailen jeg fikk av deg i fjor med alle NY-tipsene! Kan ikke tro at det har gått så fort! Gleder meg til å sjekke ut stedene!

    ReplyDelete
  2. they are cool,yeah.
    your sweater is amazing,love knitwear.
    xxxxoooo
    ladyrebellady.blogspot .com

    L.R.

    ReplyDelete
  3. MENEMENMEENEMMMEN!! hvor har du kjöpt ringen. den har jeg hatt lyst på såsåså lenge. ?
    vilagenseren går å kjöpe eller gikk å kjöpe på den lenken.. jeg gjorde det :)
    håper du har en superduper uke söta. klem!

    ReplyDelete