christopher kane

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                justjared

Leighton Meester in Christopher Kane

Er det normalt å angre på nyttårsantrekket? Har man altfor få problemer da? Jah. Det tror jeg. I år gjør jeg det, hakke gjort det før. Utrolig unødvendig. Men, om jeg hadde en bag med penger da er det kanskje denne jeg ville brukt til å ringe inn 2010.

Is it normal regretting your new year's eve outfit? Does that one's got way to few problems? Yah. I think so. This year I do, haven't done that before. Extreme example of a waste of time and thought. But, if I had a pile of money I'd maybe wear this while ringing in 2010.

1 comment:

  1. jeg angret på mitt og..tror jeg viste baken halve kvelden..alt for kort kjole..haha

    ReplyDelete