denim & leather

                                    Image and video hosting by TinyPic
                               
                                    Image and video hosting by TinyPic
                                carolinesmode
 Jaaaaaaaaaaaa. De jeansene er så himla riktige. De ble med meg hjem i går! Passformen er super, jeg anbefaler de. Skinnshortsene over er fra H&M, ligner på mine fra By Malene Birger. Posete skinnshorts og litt shabby genser kan vi også like. I dag liker jeg mye. Er i godt humør kjenner jeg.

Those jeans are everything that's right and more. They came home with me yesterday. Great fit, I recommend them. The leather shorts are from H&M, look like mine from By Malene Birger. Baggy shortsand with a baggy sweater is something I can like. I like a lot today. In a good mood.

No comments:

Post a Comment