tamme fugler lengter, ville fugler flyr

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                                           
       breton shirt Zara, lace pants H&M
Leste sitatet oven i siste Elle, og falt. Pladask. Forresten dere, jeg er avhengig. Jeg har funnet det ut, jeg har to avhengigheter. De er som følger, i vilkårlig rekkefølge:
- Miksing av prints sånn som over. Blonder og inka, striper og ruter. Whatever, jeg er om bord på den skuta uansett hvilken vei den seiler.
- Mario Kart. Har ikke spilt det siden jeg var ung, men Silje og jeg har hatt spillkveld og jah, så moro har jeg ikke hatt det på lenge.


The above quote I read in the last issue of Elle. By the way guys, I have an addiction. I have discovered, that I have two addictions. They are as follows, in random order:
- Mixing prints like above. Lace with inka, stripes with plaid. Whatever, I am aboard that boat no matter what way it's going. 
- Mario Kart. Haven't played since I was young, but Silje and I had game night tonight. I haven't had that much fun since gah, I dunno when.

3 comments:

  1. Jeg åå!! Sitatet altså. Traff meg midt i rota

    ReplyDelete
  2. Mariocart er moro!
    Nydelig genser, must-have :)

    ReplyDelete
  3. Kristvik! Har fræst i gang en blogg...Må ha noe å gjøre liksom :) Loves!

    ReplyDelete