BARNEY'S CO-OP

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                    Image and video hosting by TinyPic
                                    Image and video hosting by TinyPic                               

Jeg har siste uke med praksis. I dag skal jeg lage en reportasje om en kunstutstilling. Blir stas å bli ferdig, sette i gang med eksamen og seff bli ferdig med eksamen. Mens jeg sitter her tenker jeg på gladere dager. Når jeg hang på Barney's co-op i Soho for eksempel, prøvde å surfe i California eller rett og slett bare satt i solen på Aker Brygge. Drømmer også om Alexander Wang-hælene.

Last week as interns. Today I'm writing about an art exhibit. Can't wait to be done, done and done with exams, school and so on. While I sit here I think of happier days. Hanging out at Barney's co-op, trying to surf in California or just sitting in the sunshine at Aker Brygge. 

source: unknown

4 comments: