ARMY AND LACE

                                    Image and video hosting by TinyPic
                               
vintage army jacket, high-waisted lace tights and hotpants from H&M, tank American Apparel

Næmmen hallå. I dag har jeg gjort ærend, de finnes faktisk fortsatt, jeg har vært assistent til skjønne stylist-Eirik og jeg har møtt Tiffany som har bodd det siste året i LA. Sukk. Vi drakk smoothie og ruslet rundt på Frogner.
På eksamensfesten hadde jeg på meg dette. Kjøpte tightsene for noen år siden, de ble store etter en gangs bruk, men det er jo kult. Nå jaffal. Brukte et par hotpants under og tucket singletten oppi. Fiffig asså. Dette var det beste bildet som kom ut av kvelden, de fleste andre er misforsøk på dansegulvet.

I've been running errands today and assisted the lovely stylist Eirik. Also met Tiffany which has been living in LA the past year. We tumbled around Frogner and had a smoothie. 
For my class' examparty I wore this. Bought the tights a couple of years ago and they got really big after one wear, but that's cool. Now at least. Wore hotpants underneath and tucked the tank into the tights.

1 comment:

  1. digger antrekket. morsom mix av sött og rocka.
    ha en superduper uke! så göy med assistentjobb! skal du jobbe med det mer?
    klem

    ReplyDelete