SUN

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                    Image and video hosting by TinyPic
                                fashiongonerogue/ Vogue Nippon /Behati Prinsloo
Jeg har sommerferie! Jaaaaaaaaa. Føles.... rart? Venter en time, så føles det nok syyyyykt bra. Sol, sjø og strand i vente. Dobbel-ah det. Jeg tenker å se ut som Behati innen en uke! (Eh).  Nå venter eksamensfest, med meg har jeg min nye baby, Canon G9, som jeg har kjøpt av Marie Amanda. Håper solen skinner på dere.

2 comments:

  1. Grattis!! =) Nyt det!!
    Heldigvis bare en uke til jeg har sommerferie selv!

    ReplyDelete
  2. herlig med ferie-
    hvor lenge holder inspillingene på?
    hva skal du gjöre i sommer?
    göy med nytt kamera også- forventer meg masse godstoff herifra fremover! og du har fått viljen din. nytt inlegg. haha

    xx

    ReplyDelete