HANNELI

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                hanneli

Om sommeren er jeg ikke et like ivrig mac-menneske som resten av året, og resultatet er at jeg ikke er like oppdatert i bloggverdenen. Kanskje har dere alle sett dette bildet, men jeg fikk hjertet i halsen når jeg gikk inn på Hannelis blogg, og jeg måtte publisere det. Hun ser ut som en engel. Så enkelt, så interessant. Jeg fikk utrolig lyst på en fanny-pack, eller rompetaske(for et ord), og en lang, hvit kjole. Jeg har allerede brukt Converse i sommer til mine lange kjoler og liker kombinasjonen. Forskjellen på meg og Hanneli (ja, det er seff millioner flere enn den jeg nå sier) er imidlertid at til og med Conversene hennes er perfekt slitt. 
Noen har det.

4 comments:

  1. Hvor bodde du da? *Misunnelse*. Studerte du da eller?

    Cathrine

    ReplyDelete
  2. aww, fint innlegg. liker bloggen din. fint design også!

    ReplyDelete
  3. Hun er nydelig på dette bildet!
    Jeg vil se slik ut når jeg skal på ferie :)

    ReplyDelete
  4. Jeg har tagget deg kjære! Svar hvis du vil. No pressure!

    ReplyDelete