NOTHING COMES CLOSE TO THE GOLDEN COAST

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                    Image and video hosting by TinyPic
                               
Torsdag dro vi ut på Skaugum. God stemning. Blid og jeg endte opp med å dele et par flasker cava. Eller var det hvitvin? Ja, pøj, det er ikke viktig uansett. Petter Stordalen og fru Stordalen var der, og hei, de er ganske fine mennesker de asså. Først og fremst fruen da, men de så rimelig happy ut. Happy gjør deg pen. Sånn er det bare. Kvelden endte ikke fullt så happy, jeg har det med å være litt uheldig i blant, men jeg var tøffere enn toget og når toget er tøft, da passer folk seg.

Nå er jeg noen dager hos min skjønne bestemor på Røros. Tilbake torsdag. Hei.

Went out last thursday to Skaugum. Blid and I ended up sharing a couple of bottles of cava. Or was it white wine? Oh well, not very important. Petter Stordalen and mrs. Stordalen were there and hey, they're pretty pretty people. First and foremost the mrs, but they looked happy. Happy makes you pretty. That's that. The night didn't turn out that happy, I tend to be a bit unfortunate at times, but I was tougher than the train and when the train's tough, people watch out.
Now I'm spending some days with my lovely gran at Røros. Back on thursday. Hi.

I wore a printed black and white dress from American Apparel, my beloved denim vest, earring from ebay and Rouge Noir lipstick from Chanel.

2 comments:

  1. herlig med noen flasker cava/vin - det må til innomellom :P
    herlig antrekk, digger den kjolen!

    ReplyDelete