OSLOGIRLS

Image and video hosting by TinyPic

I går var det lansering av serien jeg har jobbet med, Oslogirls, på Ingensteds i Oslo. Fashionistaer, wannabe-fashionistaer, kjendiser og andre folk hadde kommet for å se de første episodene. Jeg har, som sikkert mange andre, sett traileren. Serien er veldig annerledes enn det du får se i den, på en bra måte. Kul musikk, blogg-lignende shots og driv i handlingen gjør at de 7 minuttene eller så en episode varer går fort. Jeg klarte å glemme kamera men satser på å drive opp noen bilder i løpet av dagen. Eller så kan dere såvidt se meg i bakgrunnen på intervjuet VGTV har gjort med finingene Isabelle, Nathalie og Astrid. Hvis dere må se meg liksom.

bilde fra dn.no

2 comments:

  1. Aha.- jeg trodde du skulle väre en av de som var med i serien- så du var med bak kulissene isteden?
    forresten. skal du på moteuka i london?
    ha en fin kveld!
    xx

    ReplyDelete
  2. Jeg gleder meg til serien starter :D

    ReplyDelete