BRIT

                                    Image and video hosting by TinyPic
quilted men's jacket secondhand, won hundred jeans                               


Quilt. Jeg har hatt en greie for quilt rimelig lenge. Det er trivelig. Tradisjonelt. Denne jakken er erke-britisk. Dere skulle hørt min britiske aksent. Jeg har faktisk lurt en skotte en gang til å tro jeg var britisk. Oh yes. 
Mandag i dag. Tirsdag i morgen. Eksamen i morgen. Så to dager med gjennomgang. Så ferie. 
Tiden flyr. Nå burde jeg lese. Istedet skal jeg se 90210. Ja. Jeg er fjortiss. 
Natta!

Quilt. I love it. So very, very British. I have an exam tomorrow, then two more days of school and then vacation for a month. I like it. I should be studying now. In stead I'm here. But now I'm gonna go. And watch 90210. Sweet dreams!

No comments:

Post a Comment