COPENHAGEN / NEW IN

                                    Image and video hosting by TinyPic
                             
Jeg har torpedert Købens butikker, og lommeboken min er ødelagt. Ææh. Kom til København tidlig i dag tidlig og har vandret byens gater. Kongens klæ´r, Urban Outfitters, COS, Topshop, Stig P, Pede & Stoffer, Holly Golightly, Notabene, ingen har sluppet unna. Eller, har ikke kjøpt noe på alle de butikkene men akkurat nå føles det sånn. Urh.
Glem det.
Glemt.
Kjøpte loafers da! Haha, det er så dø-harry at det er rått. Vurderer å dra en Michael og bruke hvite sokker i. De er fra Topshop. Skal filme i Køben en uke nå. Har glemt kamera så blir ingen bilder før jeg er tilbake i Århus. Eller, ett(fordi jeg hadde det på mac'en). Det kommer ett bilde av meg, på en gate, i Oslo. Snart. Tenk på det du.

I have been around all of Copenhagen. At least it feels like it. Been to all the stores. Bought stuff at some of them. Bought too much. Urh. I bought loafers! Haha, it is so tacky it is awesome. I forgot my camera so won't be any pictures till I'm back in Århus. Well, there will be one, of me, on a street, in Oslo. Soon. 


Update: come to think of it, I have photos I haven't published. I might have to use em so you don't forget my face. Or something..

No comments:

Post a Comment