TIME'S UP VINTAGE

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                time's up vintage copenhagen (facebook)

I dag har jeg nok en gang trasket København rundt. Kjøpte ikke noe da. Flink. Men det er fordi jeg så og si tømte kontoen tirsdag. Men i allefall, jeg dro til Time's up i Krystalgade og herre.min.frelser. De fleste butikker som kaller seg vintage kan bare gå og legge seg. Jeg døde. Av glede. Lykke. Osv. Her var det YSL, Pierre Balmain, alt og mer av det man kunne ønske seg. Jeg døde ekstra mye av en YSL-veske, tror jeg har en greie for YSL, men sto imot. Angrer nå seff. Angring på et inderlig nivå. Skal du til København og liker å ta på gamle klær, sko, vesker og dermed drømme deg bort til svunne tider er det dit du må dra. Det meste var rimelig dyrt, men noe gikk an. Som YSL-vesken. Hmmm.

Went to Time's up vintage in Krystalgade in Copenhagen today. Amazing store, one that truly lives up to its vintage name. I daydreamed away while looking at amazing designer pieces. Found a purse from YSL and I love YSL. Didn't buy it though. Whyyyy?

1 comment:

  1. Vintage YSL, Balmain osv, skjønner godt at du døde på den butikken altså!

    ReplyDelete