WEDNESDAY'S LOOK

Image and video hosting by TinyPic

Så hva har dere gjort denne uken? Hva har jeg gjort denne uken? Jo nå skal du høre. På mandag ... Husker ikke hva jeg gjorde på mandag. På tirsdag svømte jeg. Ikke i havet, men i svømmehall. Digg. Jeg møtte Caro i byen. Jeg kjøpte disse to røde strikkede skjerfene fra H&M Men og den asymmetriske toppen fra Weekday. Caro kjøpte seg bukser, bluse og det nydelige skjerfet fra Acne i lammeull. Ah. Så hang vi hos Martine og nektet å dra derfra da Martine ble trøtt. Onsdag var jeg på Zara. Så drakk jeg appelsinjuice på Bolivar og så The Social Network. Tiden fløy da jeg så filmen. Akkurat som når jeg er på facebook i grunn. Torsdag hang jeg med min mormor. Hun ville se Rikshospitalet. Vi dro til Rikshospitalet. Vi spiste vafler på Rikshospitalet. Blid og jeg var på Velouria Vintage. Prøvde en nydelig kashmir-kabel-strikk i lys rosa, men fant ut at den størrelsesmessig var for 10-åringer og ikke meg. Vi dro til Caro. Caro lagde mat til oss. Vi så Torsdag kveld. Vi lo. I dag er det fredag.

What have you been up to this week? I've been swimming, hanging with Caro in the city, shopped a bit, had dinner at Martine's place, been to see The Social Network, been to Rikshospitalet, had waffles at Rikshospitalet, dinner at caro's place, had fun. Today it's friday. 

Scarves H&M, disco pants American Apparel, asymmetrical sweater Weekday, coat mom's

1 comment: