WHAT'S MY NAME



Jeg intet mindre enn elsker Rihanna for tiden. Lissie liker jeg og. Ole Ivars og for den saks skyld. Liker mye. Liker ikke helt snøen utenfor vinduet. Det har vært snøstorm her i Århus et par dager. Jeg trosset den i går for julegave-shopping, men i dag har jeg bare sittet ved vinduet, drukket te og sett ut. Jeg liker snø, jeg liker bare ikke at jeg blir så himla ustø. På snø.


I happen to love Rihanna these days. Like Lissie too. Even Ole Ivars actually. Like a lot. I do not like the snow outside my window. There's practically been a snow storm here in Århus the last days. I went christmas-shopping yesterday, but today I've just been sitting by the window with a cup of tea and looked out. I like snow, I just don't like that I am set to fail and fall when there's snow.

No comments:

Post a Comment