2010

Tar etter hu Helgerud som har tatt det etter hu Smille. Her kommer mitt 2010.
I 2010 har jeg vært leke-journalist for å bli klar for å være ordentlig journalist. 
                                    Image and video hosting by TinyPic
Jeg har vært brun, brunere enn jeg er nå og vil, som alle andre år, være brun hele tiden. Jeg har likt frynser og ballerinaskjørt, som alle andre år.
                                    Image and video hosting by TinyPic
Jeg jobbet med Oslogirls og ble kjent med festlige folk.
Image and video hosting by TinyPic
Et høydepunkt var Sex & the City-premieren i sommer. Jeg likte å gå med turban, men fikk høre at den ikke var veldig urban. Ille saker.               Image and video hosting by TinyPic
Fått høre at jeg er finere enn himmelen. Ikke verst     Image and video hosting by TinyPic
Jeg var i Stockholm en gang på våren. Jeg har vært i København flere ganger. Jeg har vært på Kefalonia og kjørt Hummer. Jeg har vært i Barcelona for første gang og likte meg veldig godt.  
             Image and video hosting by TinyPic
Jeg har bodd i Tordenskjoldsgade i Århus. En veldig fin gate.

                                    Image and video hosting by TinyPic
Venner. I 2010 har jeg fått flere venner. Ikke facebook-venner, men ekte venner. Og hva var livet uten de?
                                    Image and video hosting by TinyPic
Jeg har likt lange lengder og funnet ut at min betatthet for herresko faktisk er en kjærlighet
                                    Image and video hosting by TinyPic
                               
En kort oppsummering. Eller, oppsummering er det vel ei, for det er mye som mangler. Nå skal jeg se tv-serier og spise julekuler. De er gode de!

                            

No comments:

Post a Comment