HITCHCOCK

Image and video hosting by TinyPic                  
                                vintage knit, shirt Weekday, loafers topshop

Dette har jeg ruslet rundt i i dag. Ikke med bare ben da. Tok bildet i Danmark, men får gå siden jeg har på meg det samme. Er fortsatt dårlig så i dag har jeg sittet og sett på statistikken over antall lesere. Det lønner seg å bli linket på minmote.no. Antall lesere har skutt i været.
Ikke sittet og sett på det hele dagen altså.
Bare nesten. 
Og hei du som aldri har vært her før. Hei hei.
Mokkasiner er rått. Pappa går med mokasiner. 
Nok sagt.

Wore this today. But not bare-legged. Getting linked over at minmote.no apparently pays off. My viewer stats have gone up and through the roof today. Loafers are awesome. My dad has loafers.
'Nuff said.

2 comments:

  1. Åh, elsker antrekket.

    http://annamargrete.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Ny følger (jepp, fant deg gjennom minmote, og det er jeg glad for!) Ville bare si at jeg liker bloggen din veldig godt og at den fort havnet på favoritt listen ;)

    ReplyDelete