STRIPES

Image and video hosting by TinyPic

Jeg er praktisk anlagt og derfor kjøpte jeg badedrakt i januar. Klar for sommeren.

Og hah, det er tydeligvis ingen som vil legge ut bilde av meg fra Costume Awards noen steder. Men kvelden var i alle fall legendarisk. Her kommer referat: Ankom kulturkirken Jakob med Nathalie. Fikk en drink. Møtte fine Maria med en genial splitt på egendesignet kjole. Møtte herlige Alexander bak AX80 for første gang. Hilste på folk. Lo av Henriette Steenstrup som var kveldens konferansier. Klappet når folk vant. Ble litt flau da Aksel Hennie delte ut pris til Tone Damli Aaberge. Sorry for det. Møtte Ørnulf og minmote-Silje. Fikk vondt i føttene av mine pocahontas-hæler fra Zara. Minglet igjen. Døde litt av hvor vondt det gjorde i føttene. Snakket høl i hue på Jenny Skavlan. Sorry for det. Hilste på allverdens folk. Hadde det gøy. Ble til siste slutt og dro videre ut.
Våknet som en glad laks, med fylleangst.

Update: og nei, jeg vant ikke i kategorien beste blogg. Ingen overraskelse, men føler meg som en vinner fordi jeg var nominert. Helt sant. Så takk takk takk for nominasjonen:)

6 comments:

  1. hei søte deg.. jeg har ikke ledning til kameraet mitt, har et par bilder av deg og sender så fort jeg har fått ledning :) kult å se deg igjen

    ReplyDelete
  2. håper å få se et par bilder av deg, du nailet helt sikkert dresscoden! ;)

    ReplyDelete
  3. Sinnsyk kul :) Fint bilde av deg i mag btw!

    ReplyDelete