A

                                    Image and video hosting by TinyPic
                               

Da var det helg. Fine greier. Jeg fant dette skjørtet på H&M og det var en blanding av sukkerspinn på tivoli når man var liten, min evige barndomsdrøm om alt rosa og vårmotens heftige neonsjokk. Det måtte bli oss. Visste dere at jeg ønsket meg rosa hår da jeg var liten? Pleide å ta hetten på min rosa jakke over hodet og late som om jakken var langt, flagrende rosa hår.

I dag har jeg skrevet jobbsøknader. Kjedelige greier. I helgen skal jeg hygge meg, spise M&Ms, kanskje drikke litt vin og forhåpentligvis spise på St. Lars. Også må jeg klekke ut ideer til praksis som jeg begynner i mandag. Og jeg har ingen. Ingen ideer. Lover ikke godt.

Bought this a-line pink skirt from H&M. It's suede and much more lovely in person. I dreamt of pink hair when I was little and would put my pink jacket's hood on my head and pretend it was flowing beautiful pink hair. 

Denim shirt Acne, pink suede skirt H&M, track boots Acne

3 comments: