SPEND?

Image and video hosting by TinyPic

Jeg er egentlig dårlig i å investere i litt dyrere plagg. For min del trenger ikke visa om at "kjøper man dyrere varer det lenger og man får mer glede ut av det" være sann. Et halvår jeg bare jobbet kjøpte jeg en del fra Acne for eksempel, men det er lite (eller ingenting) jeg bruker i dag. Kanskje er jeg rett og slett en secondhand og H&M-type jente. Imidlertid er det en ting jeg har vært flink (?) til. Jeg har en fin, liten og rett ut deilig veskesamling. Jeg syns det er verdt å legge penger i det, for tar jeg vare på det, (og tro meg det gjør jeg) har jeg de for alltid. Vesker er etter min mening evige. Klær og sko er en annen sak. Men i det siste har jeg kjent at gavekortet jeg har fra Acne og julegavepengene fra familie har veldig lyst til å gå til nye sko. Hverdagssko. Sorte. Enkle. For eksempel disse. Men det å punge ut for det det koster sliter jeg med fordi sko slites ut.

I am not the best at investing in somewhat expensive items. As far as my opinion goes, it doesn't have to be better or more worn if it's pricier. Maybe I'm just an H&M and secondhand-kind of gal. However, I have been good (?) at one thing. I have a lovely little collection of bags. I think it is worth spending more on, because if I take care of them (and believe me I do), they last forever. Bags are forever. Shoes and clothes are different. But lately I've felt that the giftcard I have from Acne and some christmas money really want to go to new shoes. Everyday shoes. Black. Simple. For example these. But cashing out for them is something I struggle with because shoes wear out.


track boots acne

3 comments:

  1. Jeg tenker det samme angående dyre klær, kan ha sammenheng med at jeg er student og det er superkjedelig å spare til noe dyrt - tar jo evigheter. Vesker, som jeg vet jeg kommer til å ha god nytte av over lang tid, ser jeg på som en god investering.

    ReplyDelete
  2. Har de skoene selv, og er veldig fornøyd med de :)

    ReplyDelete