END OF WEEK

Image and video hosting by TinyPic

Hei du. Hvis du vil lese intervjuet mitt med Kjersti Holmen kan du gjøre det her. Hvis du vil lese intervjuet mitt med Øystein Greni kan du gjøre det her.

Også ser jeg ikke riktig god ut her, men noe må jeg jo vise. Et bilde må til. Jeg gikk med genseren i dag, det skal sies. Skjørtet dro jeg på meg når jeg kom hjem. Fordi det burde bli vår. Genseren har en riktig fin tekstur, og jeg har trua på sånn der roll-neck. Litt rart at mer og mer av de tingene mama syns er fabelaktig blir det mer og mer av i motebildet. Jeg har nok litt av en mama.

For the interviews I did this and last week click the above links. This new sweater from H&M has somewhat of a texture, and I do believe in the roll-neck. A bit strange that more and more of the stuff my mama finds amazing get bigger and bigger fashion wise. My mama is a good one.

1 comment:

  1. Hei!
    Vil du skifte linken din fra blogspot-bloggen min til den bloggen jeg bruker nå?
    Har du sett buksene til den genseren der? De er mega digga :)

    ReplyDelete