JEANS

                                    Image and video hosting by TinyPic
                               
Jeans. Ikke noe jeg bruker altfor mye av. Har noe å gjøre med at jeg er overbevist om at bakdelen min er firkantet og at den dermed ikke funker i jeans. Har likevel dratt på meg jeansene i det siste. Spesielt et grått par fra Won Hundred og et stenvasket par fra Cheap Monday. Fått lyst på flere. Nå har jeg gjort en innsats på Acne-jeans før uten hell, jeg kler de virkelig ikke, men tenkte gjøre en ny for disse.

Jeans. I don't wear them that much. Still, lately I've been wearing them quite alot. Probably to do with the fact that they are an easy wear this time of the year. Really want a new pair, for example one of these from Acne.

4 comments:

  1. det er så avhengig om det er stretch eller ikke for å få de til å funke syns jeg.. pleier ikke å like jeans uten stretch.- om de da ikke skal väre baggy..
    lykke til med pröving. digger de til höyre.
    x

    ReplyDelete
  2. jeans er det evige marerittet hos meg..har for stor bakdel og for store lår..haha

    ReplyDelete
  3. Digger de til høyre! Sykt kule!

    ReplyDelete
  4. Fantastiske jeans, hadde gjort seg i skapet mitt :)

    ReplyDelete