METALLIC

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                miu miu at net-a-porter

Fin helg. Enn du? Ikke gjort mye, men. Ruslet rundt og vært happy på grunn av været. Livet er herlig. På fredag husker jeg ikke hva jeg gjorde. Hukommelsen min er tvilsom. På lørdag var jeg hjemme hos mamma og pappa en tur, sydde meg et skjørt (og det ble så suksess) og satt i solen på Litteraturhuset. I dag har kompani Faksimile hatt det gøy i Oslo by. Som bloggere bør.

Sølv er i vinden. Jeg har sølvlakk på neglene nå jeg. Veldig fint. Denne var også fin. Enkel som de fleste veskene for tiden, men i en hei hei hallo-farge.

The weather has been amazing in Oslo this weekend. Been enjoying the sun and also made a skirt. From scratch. Quite proud. Turned out good too. Today Faksimile company has had fun in Oslo town.

No comments:

Post a Comment