Jah.. Skjønner ikke åssen jeg får puttet bildet riktig vei. Idag gikk vi om Bleecker Street på vei hjem fra skolen, og fant masse kule butikker. Som tidligere nevnt Juicy, en butikk stappet full med Splendid, James Perse, Ella Moss, Hudson, Tretorn osv, og en shiitkul Cynthia Rowley butikk med verdens hyggeligste og stiligste mannlige ekspeditrise. Vårt mål var imidlertid Marc by Marc Jacobs Outlet store. AH! Det er jo som en lille bit av himmel. Jeg kjøpte to t-skjorter, her ser dere den ene, med Posh Beckham naaagen. Jeg kjøpte også en i lilla, med Helena Christensen på. Og det er cheap shit, fikk begge to for 350 spenn.

Jeg kan jo fortelle litt om stedet vi bor mens jeg er så godt igang. Hjemmet vårt er altså kristent, det vil si at på TV´n som er i heisen står det salmevers og diverse andre ordtak fra Bibelen. Sikkerhetsvakten ved hjemmet, med det fengende navnet Captain Jessica byr til " a special evening of prayer" sammen med visning av Dreamgirls. Vi får frokost og middag, og heldigvis er den skimmete milken helt ok. Jeg får mitt korn, og det er alt jeg bryr meg om.
Amen til det, nå skal jeg legge meg! Elsker dere HØYT alle sammen, eller, det vil si de som gidder å komme inn her og lese om hvordan jeg har det:)

No comments:

Post a Comment