Sing sing SING!

Times Square og Broadway
Den Lille Havfruen! Elsker over alt på jord!
Kake! Og is! Det blir ikke bedre! Ah
Girlsa
To be a singer, akk da kunne jeg stått der oppe.........

I går kveld, altså onsdag, var vi på musical. Vi så The Color Purple, og jeg, jeg gråt. Hardt. Stykket er basert på to afro-amerikanske søstre som blir skilt fra hverandre, og livene de lever uten å vite om den andre er i live. Men de holder sammen ved å skrive brev til hverandre. Fantastiske stemmer, og enda bedre når du har seks svarte damer fra the hood bak deg som underveis gir kommentarer som; sing it girl, true dat, amen, that´s my girl, shake it sista, og mmmmhhhhm!
Etterpå dro vi til en vaskeekte diner, hvor servitørene sang. Blid, du skulle vært der med meg! Jeg sang for full hals til de i nærhetens enorme glede. Ellers fikk jeg min første kaaaake i New York City. Den het Brownie Mudslide Cake eller no, og var riktig himmelsk. Kake er det beste i verden. Trente igår og idag, så da gjør det jo ikke noe.
Sitter nå i TVrommet hvor vi ser på Celebrity Know The Lyrics. En av de fantastiske gamle damene som bor her synger med til Boyz 2 Men. Hun er 150, går med rumpetaske, hakke hake, 1 meter tjukke briller, og hår jeg tror sist ble vasket rundt 1999. Også spiller hun tetris på datan sin. Nå grynter hun. Jeg tør ikke være her lenger, kanskje hun tilter hvis Boyz 2 Men ikke klarer det.
Sov godt alle mine elskede<3

No comments:

Post a Comment