Verdens Beste Weekend

Fredag kveld; movie night
Fæst
Drita-pia til venstre der
Drinks!

Denne helgen har vært fet. På fredag bestemte vi oss for å dra på kino. Her fungerer det sånn at når man viser billettene til billettmannen kommer man inn på film-området der ingen egentlig vet om du går på riktig kino eller ei. Så da vi var ferdig med første film, nydelige Definitely Maybe var vi gira på kjærlighet og bestemte oss for å se på 27 Dresses også. Jeg er seriøst keen på Katherine Heigl.

Lørdag shoppet vi på Bloomingdales, fikk meg 2 ballerinasko; fra Tory Burch og Calvin Klein. Yay!

Vi skulle ut, og spiste sen middag på Gusto, organisk restaurant der de ikke hadde alkohol men man kunne ta med seg selv! Fantastisk. Tina ble keen på en av kelnerne, som jo var rimelig ok, og vi var der helt til de kastet oss ut. Vi dro på The Plum, et sted med mye kul musikk og høye afro-amerikanere. Den italienske dørvakten på ca 50 la sin elsk på meg. Fanken ass, jeg liker ikke italienere overhodet, hvorfor må de like meg? Skal barbere av meg håret.
Vi danset og møtte en promotør, Lance, som betalte drinkene våre hele kvelden. Dobbel-yay!

Idag er jeg klein som et uvær. Internett på Markle har gått åt skogen og nå sitter jeg og a-sosialer på Starbucks

No comments:

Post a Comment