The Delano Hotel



Jeg må bare vie litt plass til dette helt fantastiske hotellet. Vi var der på kvelden og drakk verdens beste og sterkeste Cosmopolitans. Først kommer man inn i lobbyen der det er minst 20 meter under taket med digre hvite søyler som leder deg ut mot hagen. Gulvet er mørkt tre, og det er biljardbord, barer, mørke skinnstoler, digre speil og vakre hvite blomster overalt. Ut på terrassen ser du ut mot en hage full av palmer, hengekøyer, digre sjakkspill og hvite hagemøbler før øyet rettes mot et nydelig avlangt basseng med palmer og senger plassert på hver side av poolen. Det er det vakreste jeg noensinne har sett, og jeg får tårer i øynene av å tenke på at det ikke er sikkert at jeg får se det igjen.
Kjære Gud, kan jeg vær så snill få et hus som ser akkurat sånn ut?

No comments:

Post a Comment