Oh oh OH!

Woot woot. Sto ute med Thea mens hun tok en blås. To SUV´er står utenfor hos oss og vatter opp motorn. Lys i bygningen til Mary-Kates kar. Døren åpnes, en haug med mennesker kommer ut. Den siste av de; MARY-KATE!
Yes bitches, dette er hooden for de kuleste av de kule.

Nå er jeg egentlig bare driiit deppa for at jeg ikke er kjendis, milliardær og.. fanken heller as.
Bilene tutet fordi bilene til Mary-Kate sto i veien. Hun skrek hold kjeft og satte seg i bilen. Skulle ønske jeg var hissig og.

2 comments:

  1. At MK skriker "hold kjeft" er vel ingenting compared med dine "HOOOREEE!!" hyl?? Det er bare EN bad-ass i NY og det er deg! (Og snart meg - glæde me te æ kjæm!) Weeee!

    ReplyDelete
  2. Sant sant! gleder meg til horene mine kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vi skal bad-asse byen rundt

    ReplyDelete