Mary-Kate continues.....

Ok, piiis-tegnet er rimelig gårsdagens nyheter nuh as.
Raz. Monica er keen.
Jah.

Nå skal jeg på Apple store, og kjøpe masse teknologiske ting! Bilder fra igår, kult!
Tilbake fra Apple Store, hadde ikke spenn, så fikk ikke kjøpt masse teknologiske ting!

Fikk kjøpt Photoshop da, og det koster jo bare en milliard, så da har jeg brukt opp den, og er egentlig ganske fattig. Fanken.

Når vi dro fra heimen igår kveld, aka Markle, ser vi at bilen til Mary-Kate står utenfor huset hennes. Vi hopper over på andre siden av gaten og ja,er to meter fra Mary-Kate. Vi hadde ordentlig øyekontakt...... Yay, Mary-Kate og jeg er blitt bestevenner! Hun var veldig søt, hadde på seg en lang sort kjole og skinnjakke.

Igår var Monica og jeg og spiste med Raz og gjengen på Naima. Deretter dro vi ut på Mansion. Det er en ny nattklubb her, som er samme konsept som Mansion i Miami. Vi fikk masse nye venner, eller 3 da, og kjørte hvit limmo hjem.

Nå skriver jeg reportasje om pølsemannen Ali. Svært givende og det er virkelig ingenting annet jeg heller ville gjøre. mmmmmmmmmmmmmm...

No comments:

Post a Comment