Søndag in the city

Buddakan
Lille syklingen vår. 6 sting altså!
Monica og Rebecca
Kung fu panda, den gleder jeg meg til. Denne posituren var ganske vanskelig når du har på blyant-skjørt.

Aaah, søndag! For en deilig dag det egentlig er. Eller er det bare når man er i New York egentlig. Hvertfall, vi sto vel opp ca klokken 13 og gikk til lunsj. Jeg er på jakt etter Chanel og ville til en butikk som har lagerutsalg på Lower east side. Vi gikk nedover og fant et eldorado av secondhand og vintagebutikker. Inne på Angelinas vintage fant Hege en liten krokodille, slange, øgle og alt mulig annet-clutch, mens jeg fant en magazine-bag fra 70-tallet!! Halleluja.

Fant derimot ikke noe Chanel, noe som betyr at mitt liv fortsatt er ufullstendig, rett og slett.

Plutselig fikk jeg en melding fra Tina der det sto at hun var på emergency room, og måtte sy. Vi trodde faktisk det var aprilsnarr på forhånd. Det er fordi de andre hele tiden lurer Hege og meg. I wonder why. Vi kjøpte gave til Tina, I <3 NY key-chain og t-skjorte. Vi møtte de andre på Buddakan, en hip ny restaurant i Meatpacking district, der vi koste oss med masse deilig mat. Maten var imidlertid sånn at vi måtte dele, og det liker jo ikke jeg sånn helt. Så egentlig ble jeg litt stressa av det hele. Deretter dro vi til vår faste kino, The Regal på Union Square og så "21". Den var fin den.

Tina har jo fått, hva skal vi kalle den, en rimelig karakteristisk gange etter at hun falt ut av en taxi lørdag natt. De som kjenner meg godt, vet at jeg er veldig flink til å gå som hunchbacken i Notre Dame. Tina er en mild versjon av denne akkurat nå. Men jeg har flere versjoner jeg! Ut av kinoen var vi de siste, så jeg tenkte at det var tid for litt hunchback-gange. Så jeg setter i gang, til gledelige hyl fra de andre. Når jeg snur meg helt strålende mot de andre, går det en guttegjeng på ca 10 med de største spørsmålstegnene i panna. Det var litt flaut. Det er derimot ikke en ny følelse for meg, så jeg tok det hele med ro.

Deilig deilig søndag. Nå er det mandag og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Chanel kanskje?

No comments:

Post a Comment