At Last

Hedge is definitely on fire
Leter man, så finner man. Po-po & Charly go together like rummendummending schuweshuwingiding (fra Grease)
Det som mangler er Moncan og Thea! Vi møtte Thea og det var fantastisk. Moncan, drit i Lillehammer da.

Oi kan ikke fatte at jeg faktisk sa det. Lillehammer er jo konge.

Caro Klein har gått til innkjøp av leilighet. Caro Klein er voksen og inviterer på fint vors. Caro Klein kjøper tortillachips og putter det i fin bolle.

Jeg er imponert.

Flott leilighet var det jajamensann. Vi dro ut, til Odeon, og der var gitt Nina og. Nina som går på Columbia og skal bli statsminister i Norge. Det var veldig hyggelig å se henne igjen. Vi drakk og vi drakk, men det funket ikke for meg. Imidlertid funket det for Camilla. Drita-pia as.

Idag har jeg ligget i Camillas armer og spist sushi med Therese. Nå skal jeg pakke, for imorgen er det H.O.V.A på Hove!

2 comments:

  1. helllooo!!når byttet du adr på bloggen din Claudia K? Tigerstaden til helga!!!johoooo.savna dokker!!!!
    -Moncan

    ReplyDelete
  2. Hello! Husker ikke dato dessverre! Kommer du? YAY!
    Oslo-Monica!!

    ReplyDelete