H.O.V.A på Hove

Jesper likte Tinas frogskins
Jay-Z jooo
Jeg fant jeg fant. Do-rull that is.
Emilie og Eline
Søte Bettina
Thea og venner

Atter hjemme igjen. Har vært på en aldri så liten roadtrip til Arendal og Tromøya. Når Jay-Z faktisk kommer er ikke det noe man går glipp av. Det var stas. Kvelden begynte med Cool Kids og endte med tryning over blant annet et gjerde og noen andre ting. Midt i der var Jay-Z og han smilte og så ut som han hadde det fint. Smile hadde jeg også gjort hvis kona mi het Beyoncé.

3 comments:

  1. ehh hallo, ALLE likte mine frogskins!!!

    ReplyDelete
  2. sant sant! jeg å! koselig å dra med dere. hehe. hørt noe fra cake eller tina?

    ReplyDelete
  3. nei, hakke det ass. det har vært merkverdig stille på den kanten selv om jeg storsjarmerte ham!! Jeg bare kjører en liten reprise av sjekkemovesene mine når jeg kommer på Rå. tror du ikke det kommer til å funke?

    ReplyDelete